TUNKO to firma rodzinna, świadcząca usługi przewozów krajowych i międzynarodowych.
Przedsiębiorstwo jest wyłącznym przewoźnikiem firmy Aliplast, jednego z największych producentów systemów aluminiowych w Polsce.
– Markę Scania cenimy przede wszystkim za niezawodność pojazdów oraz to, co najważniejsze z perspektywy prowadzenia działalności transportowej, czyli za ekonomikę. Jesteśmy również bardzo zadowoleni ze współpracy z lubelskim serwisem Scania – komentuje Maciej Ulanowski, współwłaściciel firmy TUNKO.
– Cieszymy się z długofalowej współpracy i zaufania jakimi obdarzają nas przedstawiciele TUNKO. Dzięki kompleksowej ofercie produktów i usług dostarczamy optymalne rozwiązania, które mogą przyczynić się do zwiększenia zysku tej firmy. Scania R450 to pojazd doskonale dopasowany do potrzeb tego przedsiębiorstwa. Posiada przestronną kabinę i wydajny silnik, wyróżnia się również niskim spalaniem – komentuje Paweł Stefaniszyn, kierownik sprzedaży Scania Lublin.
Komfort i bezpieczeństwo kierowcy
Podczas pracy nad pojazdami Scania nowej generacji inżynierom firmy zależało zwłaszcza na udoskonaleniu takich obszarów, jak: bezpieczeństwo i komfort kierowcy oraz niezawodność, co jest widoczne w ogólnej koncepcji designu oraz w detalach. Istotnym osiągnięciem ekspertów Scania jest również znaczna redukcja spalania, którą uzyskano dzięki udoskonalonemu układowi napędowemu i lepszej aerodynamice.
Sprawdź pojazd Scania nowej generacji
Polskie przedsiębiorstwa transportowe mają możliwość przetestowania pojazdów Scania nowej generacji w ramach dedykowanej im kampanii. „Zawsze na czele” to kampania skierowana do przedsiębiorstw transportowych, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy Scania.
W ramach programu Scania udostępnia zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który przez dwa tygodnie wspiera kierowcę firmy transportowej w trakcie jego pracy. W testowej flocie znajduje się pięć ciągników Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB.
Partnerami kampanii są firmy: Wielton, Wesob/Wecon i Michelin.
Więcej o „Zawsze na czele”: http://www.zawszenaczele.pl/