Aplikacja Clicktrans już dostępna dla przewoźników

Dostęp do tysięcy zleceń transportowych zawsze pod ręką, łatwy kontakt ze zleceniodawcami, wygodny system powiadomień – to tylko niektóre z zalet bezpłatnej aplikacji mobilnej dla przewoźników, którą stworzyła polska giełda transportowa Clicktrans.

2020-05-27 09:03:03

Serwis Clicktrans jest na rynku już 10 lat i cieszy się popularnością zarówno wśród zleceniodawców, jak i przewoźników. Na chwilę obecną w serwisie wystawiono już ponad milion zleceń transportowych – i ta liczba z każdym dniem rośnie. Oprócz rynku polskiego, serwis działa także w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemczech, codziennie zapewniając przewoźnikom nowe zlecenia transportowe z całej Europy. Aby zdobywanie nowych ładunków było jak najwygodniejsze dla przewoźników, powstała aplikacja mobilna Clicktrans.

Nowe zlecenia zawsze pod ręką

Możliwość wyszukiwania zleceń i składania ofert za pomocą aplikacji pozwala przewoźnikom być zawsze na bieżąco i łatwiej zdobywać interesujące ich zlecenia. Dzięki aplikacji, mogą składać oferty i akceptować nowe ładunki nie tylko z domu czy z biura, ale także z trasy. Dzięki temu łatwo zaplanują ładunki na trasy powrotne, a także będą na bieżąco z nowymi, interesującymi ich zleceniami. Szybciej zareagują też na wiadomości od zleceniodawców – co zwiększa ich wiarygodność w oczach klientów oraz szanse, że to właśnie ich oferta zostanie zaakceptowana.

Aplikacja Clicktrans dla przewoźników to odpowiedź na potrzeby, które od dłuższego czasu zgłaszali nam przewoźnicy zarejestrowani w serwisie. Wierzymy, że pomoże im wygodniej zdobywać ładunki i na bieżąco śledzić interesujące ich zlecenia i trasy. Aplikacja będzie też stale rozwijana o nowe, zaawansowane technicznie moduły a wszystko to, aby jak najbardziej usprawnić pracę przewoźników korzystających z Clicktrans – mówi Michał Brzeziński, CEO Clicktrans.

Bądź na bieżąco, gdziekolwiek jesteś

Szczególnie przydatny w codziennej pracy przewoźnika jest obecny w aplikacji system powiadomień – o pytaniu od klienta czy akceptacji oferty przewoźnik dowie się bez wchodzenia na swoje konto. Powiadomienia otrzyma bezpośrednio na telefon, aby być zawsze na bieżąco. Dostanie także informację za każdym razem, kiedy w serwisie pojawi się zlecenie na interesujących go trasach (na podstawie wybranych filtrów) – dzięki temu nie przegapi wartościowych zleceń, nawet będąc w trasie.

Aplikacja umożliwia też dostęp do zaakceptowanych zleceń bez połączenia z  Internetem – przewoźnicy nie są więc zależni od sieci, gdy chcą wyświetlić dane zleceniodawcy, który zaakceptował ich ofertę, co jest szczególnie ważne na trasie, gdy jakość Internetu bywa niewystarczająca.

Co zrobić, aby zacząć korzystać z aplikacji dla przewoźników Clicktrans? Wystarczy być przewoźnikiem zarejestrowanym w serwisie i pobrać bezpłatną aplikację w wersji na Androida lub iOS.

ZNAJDŹ NAS: