Magazyn Transport i Spedycja
Pobierz darmowe poradniki
  • Rynek Używanych Ciągników Siodłowych
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Mapa producentów i dystrybutorów naczep i zabudów
    Format: pdf - 3,84 MB
    Pobierz plik
  • [Dodatek] Monitoring pojazdów GPS
    Format: pdf - 1,84 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów


Trans&Log 2017

Agility Logistics świętuje 10-lecie obecności na polskim rynku

Agility Logistics świętuje 10-lecie obecności na polskim rynku

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w tym roku obchodzi 10-lecie rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Z tej okazji firma podsumowała dotychczasowe osiągnięcia i zapowiada kierunki dalszego rozwoju.

Szczególnie dynamiczny wzrost na polskim rynku, Agility Logistics odnotowało w latach 2014-2017. W tym czasie firma podwoiła zysk brutto, z blisko 3,5 mln w 2014 do 6,5 mln w 2017 roku. O 69 proc. zwiększyły się obroty, z 23,6 mln do 39,94 mln. Ponad trzykrotnie, o 336 proc wzrósł zysk operacyjny EBIDTA, z 434 tys. zł do blisko 1,9 mln zł. W ciągu tych trzech lat o 89 proc. wzrósł też zysk brutto, z 3 447 mln do blisko 6,5 mln zł.

Siedziba Agility Logistics mieści się we Wrocławiu, drugie biuro jest w Warszawie. Firma obsługuje też porty morskie w Gdyni i Gdańsku oraz warszawski port lotniczy. Działając w Polsce, Agility specjalizuje się przede wszystkim w międzynarodowej spedycji lotniczej, morskiej i drogowej, a od czerwca 2016 roku świadczy także usługi frachtu kolejowego w imporcie i eksporcie. Agility realizuje dostawy pociągami na trzech szlakach łączących Europę z 11 prowincjami w Chinach. Polski zespół Agility Logistics świadczy także specjalistyczne usługi logistyczne i transporty dedykowane, głównie dla firm z branży przemysłowej, energetycznej czy automotive. Przykładem może być transport drogowo-lotniczy ponad 20-tonowego wirnika turbiny parowej do Buncheon w Korei Południowej czy transport morski linii lakierniczej do fabryki części samochodowych w Suzhou w Chinach.

 – Kluczowe znaczenie dla realizacji celów miało dla nas zbudowanie sprawdzonego i zgranego zespołu pracowników. W ciągu trzech lat zwiększyliśmy zatrudnienie o 78 proc. Co ważne, zmniejszyliśmy też rotację pracowników, z 50 do 4 proc. – podkreśla Karolina Gasińska-Byczkowska, Country Manager Agility Logistics.

Na świecie Agility jest liderem digitalizacji w branży TSL i stawia na wykorzystanie nowoczesnych technologii w ramach łańcuchów dostaw. Od 2017 roku klienci w Polsce mogą korzystać z globalnego systemu Agility Connects, który wspomaga efektywne zarządzanie procesami transportowymi, logistycznymi oraz operacjami magazynowymi. Natomiast w tym roku Agility uruchomiło platformę dedykowaną sektorowi MŚP – Shipa Freight, która małym i średnim firmom ułatwia zarządzanie zleceniami transportowymi oraz zapewnia łatwy dostęp do rynków wschodzących na świecie. Za pomocą tej platformy klienci mogą np. sprawdzić stawki, zarezerwować transport, dokonać zapłaty oraz śledzić przesyłki morskie i lotnicze we wszystkich krajach świata.

– Mamy ambitne plany rozwoju, które możemy zrealizować tylko dzięki zaangażowaniu naszych pracowników. Chcemy utrzymać tempo rocznego wzrostu zatrudnienia na poziomie 10-15 proc. – zapowiada Karolina Gasińska-Byczkowska. 

Agility
Agility

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie magazyn-tis.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter magazynu Transport i Spedycja
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez magazyn Transport i Spedycja,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Partnerzy
merytoryczni:
2015 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl