Magazyn Transport i Spedycja
Pobierz darmowe poradniki
  • Rynek Używanych Ciągników Siodłowych
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Mapa producentów i dystrybutorów naczep i zabudów
    Format: pdf - 3,84 MB
    Pobierz plik
  • [Dodatek] Monitoring pojazdów GPS
    Format: pdf - 1,84 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów


Trans&Log 2017

Chevron Lubricants wprowadza w Polsce nową markę produktów

Chevron Lubricants wprowadza w Polsce nową markę produktów

Chevron Lubricants, jeden z największych na świecie producentów olejów i smarów, wprowadza zmiany w swoim portfolio produktów dla polskich kierowców, rolników i przemysłu. Produkty firmy sprzedawane będą teraz w całej Europie pod nową marką Texaco Delo. To krok ku globalnemu ujednoliceniu oferty.

Marka Texaco Delo będzie firmować w Polsce i na rynkach europejskich produkty komercyjne i przemysłowe Chevron Lubricants. Zaliczają się do nich m.in. oleje do silników wysoko obciążonych – przetestowane i używane w ekstremalnych warunkach przez Lisę Kelly, najsłynniejszą na świecie kobietę kierowcę ciężarówki, gwiazdę telewizyjnej serii „Ice Road Truckers”. Gamę produktów Texaco Delo tworzą oleje silnikowe do pojazdów drogowych i poza drogowych, oleje do układów przeniesienia napędu, oleje do przekładni głównych, smary oraz płyny do chłodnic o wydłużonej żywotności.

W Europie Chevron prowadzi działalność pod główną marką Texaco. Wprowadzana zmiana ma na celu ujednolicenie działalności i dostosowanie jej do globalnej marki Delo. Pod marką Delo firma funkcjonowała do tej pory w Ameryce Północnej i Środkowej, rejonie Azji-Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Wprowadzenie marki Texaco Delo w Europie umożliwi firmie efektywne wykorzystanie wiedzy zdobytej na całym świecie, podczas współpracy z partnerami i klientami, w zakresie prac nad nowymi produktami i usługami, a także doskonalenia tych już istniejących.

– Wobec rosnącej liczby międzynarodowych producentów OEM oraz klientów wymagających dostępu do produktów wysokiej jakości na całym świecie, coraz ważniejsze staje się dla Chevron umieszczenie komercyjnych olejów smarowych pod jedną marką, rozpoznawaną na całym świecie. Texaco Delo umożliwi taką konsolidację produktów, zapewniając naszym klientom i partnerom korzyści wynikające z kompleksowej oferty produktów,  dostępnej na całym świecie – wyjaśnia James Welchman, kierownik marketingu EMEA w Chevron.

– Naszym celem jest zoptymalizowanie wydajności pojazdów naszych klientów poprzez pomoc w minimalizacji kosztów operacyjnych, podniesienie trwałości podzespołów i tym samym maksymalne zwiększenie niezawodności pojazdów. Wielu producentów OEM i globalnych klientów pragnie kupować ten sam produkt w każdym regionie świata, dlatego tam gdzie jest to niezbędne i potrzebne, wprowadzamy globalne formuły. Oferta Texaco Delo oznacza dla europejskich klientów możliwość korzystania z siły i niezawodności marki Texaco, a jednocześnie z integralności i testów wydajnościowych produktów z rodziny Delo – dodaje.

Texaco Delo

Delo jest marką o długiej historii, która rozpoczęła się od wprowadzenia z sukcesem w 1953 roku pierwszego na świecie oleju wielosezonowego. Od tamtej pory Delo nieustannie doskonali swoje produkty, w tym pierwszy na świecie olej do wysoko obciążonych silników spełniający specyfikację dla olejów o wydłużonych przebiegach API CH-4, Cummins CES 20076 oraz Mack EO-M Plus, wprowadzony w roku 1998. W ostatnich latach marka jako pierwsza wprowadziła olej niskoemisyjny (API CJ-4), przeznaczony do ochrony silników wysokoprężnych wykorzystujących olej napędowy o zawartości siarki do 5 000 ppm.

Produkty Delo przeznaczone są do pojazdów mocno obciążonych wykorzystywanych we wszystkich najważniejszych gałęziach przemysłu, w tym w transporcie, logistyce, budownictwie, górnictwie, rolnictwie oraz energetyce. Specjalny skład i rygorystyczne testy sprawiają, że produkty te spełniają rosnące wymagania eksploatacyjne dotyczące niezawodności i trwałości.

Komunikat prasowy
Komunikat prasowy

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie magazyn-tis.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter magazynu Transport i Spedycja
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez magazyn Transport i Spedycja,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Partnerzy
merytoryczni:
2015 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl