Magazyn Transport i Spedycja
Pobierz darmowe poradniki
  • Rynek Używanych Ciągników Siodłowych
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Mapa producentów i dystrybutorów naczep i zabudów
    Format: pdf - 3,84 MB
    Pobierz plik
  • [Dodatek] Monitoring pojazdów GPS
    Format: pdf - 1,84 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów


Trans&Log 2017

Go Logis umacnia pozycję na rynku i stawia na rozwój pracowników

Go Logis umacnia pozycję na rynku i stawia na rozwój pracowników

Go Logis, polska firma spedycyjna o zasięgu międzynarodowym, konsekwentnie wdraża przyjętą strategię rozwoju i budowania pozycji na polskim oraz międzynarodowym rynku usług spedycyjnych. Firma stale rozbudowuje paletę usług, zwłaszcza w zakresie transportów drobnicowych i ADR oraz rozszerza zasięg geograficzny o kolejne kraje. W związku z tak dynamicznym rozwojem Go Logis wzmacnia dział organizacji transportu oraz obsługi klienta i zatrudnia nowych specjalistów.

- Kluczem do sukcesu i tym co nas wyróżnia jest sprawdzony i profesjonalny zespół spedytorów, którzy znają języki obce, służą fachową poradą i mają indywidualne podejście do klienta. Jeśli chcemy utrzymać dynamiczne tempo rozwoju, musimy zadbać o to, aby pracowali z nami najlepsi. To duże wyzwanie, bo dziś rynek pracy nie należy do najłatwiejszych, a branża boryka się z problemem braku kandydatów. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że jeśli chcemy pozyskać i utrzymać najlepszych pracowników, musimy nie tylko zapewnić im dobre wynagrodzenie, ale także zadbać o ich rozwój zawodowy i benefity pozapłacowe – mówi Grzegorz Szenejko, właściciel Go Logis.

Obecnie Go Logis prowadzi rekrutację do działu spedycji międzynarodowej i krajowej oraz administracji. Nowo zatrudnieni spedytorzy, którzy odpowiadać będą za realizację zleceń oraz kontakt z przewoźnikami, najpierw przejdą specjalne szkolenia, wprowadzające ich do firmy. Program tych szkoleń obejmuje zarówno tematykę branżową, w tym również z zakresu organizacji pracy jak i umiejętności miękkich, z naciskiem na takie obszary jak współpraca, komunikacja, negocjacje, reklamacje i sprzedaż. 

- Dobra atmosfera jest podstawą przyjaznego miejsca pracy. Dlatego też dużą wagę przywiązujemy do komunikacji, zarówno jeśli chodzi o współpracę w zespole, jak i w codziennych kontaktach z klientami. Stawiamy na rozwój zawodowy pracowników już od początku ich zatrudnienia, każdemu zapewniamy możliwość wyboru kierunku, w którym chce się dalej rozwijać i doskonalić. Pod tym kątem m.in. przygotowujemy programy szkoleniowe i benefity pozapłacowe. W ten sposób sami decydujemy w jakich obszarach możemy jeszcze wzmocnić swoje kompetencje i umiejętności zawodowe - mówi Aleksandra Lesińska, kierownik administracji Go Logis. 

Zatrudnieni w Go Logis mogą liczyć na codzienne wsparcie i doradztwo ze strony coachów i trenerów wewnętrznych. Pracownicy mają dostęp do „biblioteki profesjonalisty“ oraz webinariów, poświęconych m.in rozwojowi osobistemu.

Go Logis dba także o budowanie wizerunku dobrego pracodawcy wśród studentów zainteresowanych pracą i rozwojem swojej kariery w logistyce. Od kilku lat współpracuje z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej. Studenci tej uczelni odbywają w firmie praktyki zawodowe. Uczestniczą też w warsztatach i wykładach przygotowywanych przez pracowników Go Logis, np. z zarządzania organizacją.

Go Logis
Go Logis

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie magazyn-tis.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter magazynu Transport i Spedycja
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez magazyn Transport i Spedycja,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Partnerzy
merytoryczni:
2015 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl