Magazyn Transport i Spedycja
Pobierz darmowe poradniki
  • Rynek Używanych Ciągników Siodłowych
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Mapa producentów i dystrybutorów naczep i zabudów
    Format: pdf - 3,84 MB
    Pobierz plik
  • [Dodatek] Monitoring pojazdów GPS
    Format: pdf - 1,84 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów


Trans&Log 2017

Volvo FH z nagrodą Samochód Internetowy Roku 2017

Volvo FH z nagrodą Samochód Internetowy Roku 2017

Najczęściej wyszukiwanym modelem samochodu ciężarowego w 2017 roku było Volvo FH - zdobywca nagrody Samochód Internetowy Roku, przyznawanej przez serwis Otomoto.

Jest to już siódma edycja rankingu najczęściej poszukiwanych pojazdów w Polsce, przygotowanego przez Otomoto, na podstawie analizy zainteresowania ogłoszeniami zamieszczanymi w serwisie. W najnowszym zestawieniu, poza znanymi już kategoriami jak samochody nowe, używane, rolnicze, budowlane, ciężarowe i dostawcze do 3,5 t, dodano także nowe wyróżnienia dla pojazdów hybrydowych i elektrycznych.

Kategoria samochodów ciężarowych należała w 2017 roku zdecydowanie do Volvo Trucks. Pierwsze miejsce, dzięki wzrostowi o 4,4 punktu procentowego w stosunku do zeszłego roku, zajął sztandarowy model firmy - Volvo FH, wyprzedzając tym samym DAF XF (drugie miejsce) oraz Scanię R420 (trzecie miejsce).

- Są dwa powody sukcesu Volvo. Pierwszy jest taki, że kierowcy samochodów ciężarowych po prostu lubią markę Volvo, ponieważ są to pojazdy komfortowe i dobrze się nimi jeździ. I pomimo, że to nie kierowcy decydują odnośnie wyboru samej marki, to jednak mają wpływ na osoby decyzyjne w firmach transportowych. Drugi powód jest taki, że samochody Volvo są bardzo oszczędne. Jednym z głównych parametrów branych pod uwagę podczas zakupu samochodu ciężarowego jest całkowity koszt posiadania pojazdu, w który wliczona jest cena, paliwo, części zamienne, ubezpieczenie, jak również wartość rezydualna samochodu, po jakiej zostanie on sprzedany po okresie użytkowania. I na tle innych marek wartość samochodów marki Volvo przy odsprzedaży jest najwyższa na rynku - tłumaczy Wilhelm Rożewski z Volvo Trucks, Polska.

Na zainteresowanie marką i produktami Volvo wpływ miały także działania firmy na rzecz polskiej branży transportowej, w tym akcja 4Poland, w ramach której Volvo Trucks oferuje klientom pojazdy dostosowane do krajowych przewozów oraz produkty i usługi im towarzyszące. Uwagę mogła przykuć także akcja Profesjonalni Kierowcy, której celem jest podnoszenie kwalifikacji przyszłych zawodowych pracowników transportu.

Komunikat prasowy Volvo Trucks
Volvo Trucks

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie magazyn-tis.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter magazynu Transport i Spedycja
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez magazyn Transport i Spedycja,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Partnerzy
merytoryczni:
2015 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl